Veelgestelde vragen


Hoe contact opnemen met ProSwimwear

Wanneer je hulp nodig hebt bij een product, of een vraag hebt over een bestelling, kun je op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij streven ernaar om elke vraag op een efficiënte en tijdige manier te behandelen.

Live chat

Contacteer ons gratis via ons Live Chat systeem, beschikbaar op kantooruren. Klik simpelweg op het Live Chat icoon, deze kun je vinden aan de linkerkant van elke pagina. Hier kun je uit meer dan 60 verschillende talen kiezen.

Telefoon Verenigd Koninkrijk

+44 1278 550640

Onze telefoonnummers zijn geopend van 9.00 tot 17.30 van maandag tot en met vrijdag (behalve op feestdagen).
Soms kunnen we drukke periodes ervaren en kunnen we je oproep niet zo snel als we willen beantwoorden.
In deze extreme omstandigheden en voor vragen buiten kantooruren nodigen wij u uit een een bericht achter te laten, we zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

E-mail

Voor Britse klanten, stuur alstublieft e-mails van e-mails naar helpen@proswimwear.nl

 

Bij ontvangst van je bericht ontvang je automatisch een bevestiging met een persoonlijk ID-nummer.
Wij streven ernaar om binnen 24 uur alle e-mails te beantwoorden.

Online contactformulier

We nodigen je vriendelijk uit om het formulier 'Contactformulier' op de contactpagina , in te vullen, ons klantenservice team beantwoordt graag je vraag.

Selecteer in het menu alstublieft tot welke afdeling uw vraag betrekking heeft, ofwel onze 'Klantenservice' of 'Retourneren'. Zo zal je bericht aan het juiste team geleverd worden en zo spoedig mogelijk behandeld worden.

Vul alstublieft het bericht in met zo veel mogelijk details, samen met het eerder ontvangen bestelnummer of ticketnummer.
Eén van onze vriendelijke medewerkers zal je vraag telefonisch of per e-mail beantwoorden!

Postadres

ProSwimwear Ltd, Unit 1 Plum Lane, Dunwear, Bridgwater, Somerset, TA6 5HL, Verenigd Koninkrijk.

(terug naar boven)

Levering Opties

De levertijden worden geschat op het moment van aankoop. De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht van de bestelde producten.

(terug naar boven)


Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden vanuit ons magazijn, sturen we u een e-mail met uw trackingnummer. U kunt de voortgang van uw bestelling volgen door de website van de koerier te bezoeken en uw trackingnummer in te voeren.

(terug naar boven)


Moet ik tekenen voor mijn bezorging?

Normaal gesproken hoeft u niet te tekenen voor uw bestelling als uw bestelling van hoge waarde is, kan een handtekening vereist zijn.

(terug naar boven)


Kan ik een alternatief bezorgadres gebruiken?

Wanneer je wilt dat je bestelling naar een ander adres dan je geregistreerde factuuradres verzonden wordt klik je simpelweg op het vakje (wanneer je afrekent) en vul je de adresgegevens in. We kunnen de bestellingen van PayPal gebruikers en buitenlandse klanten helaas alleen verzenden naar het geregistreerde factuuradres. Deze beperkingen zijn online maatregelen voor de preventie van fraude uitgegeven door de bank gemeenschap en staan buiten onze controle.

(terug naar boven)


Hoe lang duurt de bezorging?

Levering duurt meestal ongeveer 2-5 werkdagen, afhankelijk van het land van levering, de levertijd wordt bevestigd op het moment van uitchecken.
Let op: het bovenstaande zijn geschatte levertijden en zijn exclusief eventuele vertragingen bij de douane in uw land.

(terug naar boven)


Zal ik douanekosten in mijn land betalen?

U bent volledig verantwoordelijk voor het rechtstreeks betalen van alle toepasselijke belastingen aan de relevante autoriteit (en voor het terugvorderen ervan in geval van annulering van uw bestelling of het retourneren van producten, voor zover toegestaan in deze voorwaarden) zoals bepaald door de autoriteiten van de land van bestemming van verzending.

(terug naar boven)


Hoe snel wordt mijn bestelling verstuurd?

Bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn van ma-vr 8.30-15.00. Alle bestellingen die na 15:00 uur worden ontvangen, worden de volgende werkdag verwerkt. Alle bestellingen die op een openbare feestdag of op een feestdag worden ontvangen, worden de volgende werkdag verwerkt. We streven ernaar om alle bestellingen binnen 24 uur te verzenden, maar tijdens drukke tijden worden betaalde porties verwerkt en verzonden vóór gratis verzending. Als het artikel om welke reden dan ook niet op voorraad is, nemen wij binnen 48 uur contact met u op.

(terug naar boven)

Product Beschikbaarheid

De informatie over product beschikbaarheid zijn schattingen op basis van informatie van leveranciers, deze data kunnen veranderen en dienen als een leidraad. Wanneer je een pakket op een bepaalde datum nodig hebt kun je contact met ons opnemen om ervoor te zorgen dat je benodigde artikelen op de gewenste datum beschikbaar zijn.

(terug naar boven)


Kunnen alle artikelen wereldwijd worden verzonden?

Wij verzenden de meeste artikelen wereldwijd, hoewel sommige worden beperkt zijn afhankelijk van de exacte verzendbestemming. De volgende producten hebben gewoonlijk verzendrestricties: Energiedranken, voedingsmiddelen, gels, vloeistoffen en aerosolen

(terug naar boven)


Ontbrekende goederen of beschadigde levering, wat kan ik doen?

Wanneer je goederen bij ontvangt beschadigd zijn of ontbreken, kun je onmiddellijk contact opnemen met de klantenservice.

Voor Britse klanten, stuur alstublieft e-mails van e-mails naar helpen@proswimwear.nl

Of bel ons op 01278 550640 of buiten het Verenigd Koninkrijk +44 1278 550640

Als de goederen beschadigd zijn, dan hebben we een bewijs van de schade nodig, hetzij door het artikel teruggestuurd te worden, of in sommige gevallen een afbeelding verstuurd via e mail. Klantenservices kunnen u adviseren over de beste actie. Zodra we de schade hebben gecontroleerd kunnen we de situatie corrigeren.

(terug naar boven)


Mijn bestelling is verzonden maar nog niet aangekomen, wie kan ik contacteren?

Europese en internationale leveringen

Afhankelijk van de geselecteerde dienst ontvang je een email met de informatie van je bestelling zodra de bestelling verzonden is.

Na de bevestiging van de verzending kan 24 uur duren voordat de informatie op de website van de leverancier beschikbaar is.

(terug naar boven)


Verzonden bestelling niet aangekomen, wat kan ik doen?

Stuur alstublieft e-mails naar helpen@proswimwear.nl

Als alternatief kun je ons bellen op +44 1278 550640.

European Signed for Postage, indien niet geleverd binnen 20 werkdagen na verzending vanaf ProSwimwear, zullen we de artikelen opnieuw verzenden.

International Signed for Postage, indien niet geleverd binnen 30 werkdagen na verzending van ProSwimwear, zullen we de artikelen opnieuw verzenden.

ProSwimwear zal een verzekeringsclaim indienen voor de verloren goederen en je kunt contact opnemen met je lokale postdienst om te bevestigen dta je de goederen niet ontvangen hebt.

(terug naar boven)


Retourprocedure

Voor volledige informatie over onze retourzendingen en wisselbeleid en instructies over het retourneren van je artikelen, klik hier

 (terug naar boven)

 


Wettelijke Rechten

Bij ProSwimwear willen we dat je blij bent elke keer dat je bij ons winkelt. We begrijpen dat je artikelen af en toe retourneren wilt. Daarom kun je, onder onze 30-dagen retourgarantie, wanneer je niet tevreden bent met je aankoop om welke reden dan, deze binnen 30 dagen na de datum van ontvangst van het artikel terugsturen naar ons in de originele staat. Vind verdere voorwaarden voor retourzendingen in deze sectie en in onze algemene voorwaarden.

Volgens de wet hebben klanten in de Europese Unie ook het recht om binnen zeven werkdagen na de dag van levering een aankoop een item te annuleren.

Wanneer je je aankoop binnen de periode van zeven werkdagen annuleren wilt, retourneer je het item of de items volgens onze retourprocedure, vermeld hierbij de reden voor het retourneren "ik wil het gewoon niet meer". Pak het relevante artikel veilig in en stuur het binnen 30 dagen na de datum van ontvangst van het artikel.

Voor je bescherming adviseren we je om een erkende verzenddienst of een verzendbewijs te gebruiken.

Houd er rekening mee dat je verantwoordelijk bent voor de kosten van het retourneren van de artikelen, tenzij wij het artikel per ongeluk aan u geleverd hebben of dat het product beschadigd of defect is.

Zodra we de artikelen van de geannuleerde bestelling ontvangen hebben, zullen we het betreffende gedeelte van de aankoopprijs voor dat item terugbetalen. We kunnen de eventuele verzendkosten niet terugbetalen.

(terug naar boven)


In welke valuta betaal ik voor mijn bestelling?

Voor meer informatie over valuta betalingsmogelijkheden, klik hier

(terug naar boven)


Wanneer betaal ik voor mijn bestelling?

Je betaalt onmiddellijk voor je bestelling bij het afrekenen, wanneer het geselecteerde artikel niet op voorraad is kun je voor een telefoon bestelling kiezen, over de telefoon kun je betalen zodra het artikel op voorraad komt.

Waar de betaling onmiddellijk wordt genomen wordt voor items die op voorraad lijken te zijn, dan geloven wij dat ze op voorraad zijn, maar soms kunnen de cijfers van het systeem onjuist zijn. In deze gevallen zullen we u binnen 24 tot 48 uur na de bestelling op de hoogte te stellen en het item later bezorgen of je terugbetalen afhankelijk van je keuze.

(terug naar boven)

© 2020 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.