WEDSTRIJD  |  FITNESS & VRIJETIJDS   |  TRIATLON  |  SWIMRUN  |  OPEN WATER  |  LEREN ZWEMMEN  |  GYM | SNORKELEN | GEZICHT MASKERS

 

 

Merk op

ProSwimwear maakt niet langer gebruik van het bedrijf Ezi Returns om retouren te accepteren, ProSwimwear aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid voor items of bestellingen die worden teruggestuurd naar Ezi Returns-adressen.
Volg het onderstaande proces om uw artikel te retourneren.

We willen ervoor zorgen dat het retourneren van uw artikelen zo snel en gemakkelijk mogelijk is. Voor internationale retourzendingen wordt in geval van verlies een internationale postzending ‘getekend voor’ of ‘bijgehouden’ aanbevolen.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het product goed is verpakt om mogelijke transportschade te voorkomen. Dergelijke artikelen die tijdens het transport beschadigd zijn, worden teruggestuurd naar de klant en niet terugbetaald. U krijgt de volledige waarde van de geretourneerde goederen terugbetaald; u krijgt geen vergoeding voor eventuele verzendkosten (tenzij de goederen die worden geretourneerd defect zijn) of eventuele belastingen die u op uw bestelling hebt betaald, indien van toepassing.

  • Verpak je retourzendingen, vul het retourformulier in dat bij je bestelling is geleverd en plaats het in je retourpakket.
  • Ga naar https://proswimwear.gfs-returns.com/ en vul de informatie in om een ​​retourlabel rechtstreeks bij ons te kopen
    Leun achterover en laat de rest aan ons over!
  • Het is echt zo simpel: zodra we uw retourzending hebben verwerkt, streven we ernaar om uw terugbetaling zo snel mogelijk te voltooien.


Standaard retourprocedure

Let op: onze standaard retourprocedure staat los van uw wettelijke recht om defecte goederen te annuleren en te weigeren (zie hieronder). Onze standaard retourprocedure heeft geen invloed op uw wettelijke rechten.

Als uw artikel defect is, of als u uw wettelijke annuleringsrecht wilt uitoefenen, gaat u naar de onderkant van deze pagina voor meer informatie.

U kunt nieuwe, ongedragen of ongebruikte producten retourneren binnen dertig (30) dagen vanaf de datum waarop de goederen naar u zijn verzonden. Alle goederen moeten worden geretourneerd samen met alle originele verpakkingen zoals deze door u zijn ontvangen. Zorg ervoor dat je retourpakket goed is verpakt en verzegeld.

Als een terugbetaling verschuldigd is, zullen we de terugbetaling zo snel mogelijk verwerken en in ieder geval binnen veertien (14) dagen na ontvangst van de oorspronkelijke bestelling aan ons.

Producten waar hygiënelabels en / of kledinglabels aanwezig zijn, kunnen alleen worden geretourneerd als het label onbeschadigd is en volledig aan het product is bevestigd. Ook kunnen producten die eenmaal in een zwembad zijn gebruikt niet worden geretourneerd. Alle producten die worden geretourneerd waarbij het hygiënelabel en / of kledinglabels ontbreken, beschadigd zijn of waarmee geknoeid is, of waarbij het artikel in een zwembad is gebruikt, worden geweigerd en op eigen kosten naar u teruggestuurd.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat alle gekochte goederen toereikend zijn voordat de goederen niet kunnen worden geretourneerd door hygiënelabels / kledinglabels te verwijderen of een zwembad binnen te gaan.

U bent wettelijk verplicht om redelijkerwijs voor de goederen te zorgen terwijl ze in uw bezit zijn. Als u er niet in geslaagd bent redelijkerwijs voor de goederen te zorgen terwijl u deze in uw bezit hebt, behouden wij ons het recht voor om:

  • Weigeren een terugbetaling en vragen om een ​​aanvullende betaling tegen kostprijs om de goederen naar u terug te sturen, of;
  • Vorder een vergoeding van u terug door geld in mindering te brengen op een eventueel verschuldigde terugbetaling.

Bij geretourneerde artikelen vergoeden wij geen verzendkosten. U krijgt alleen de oorspronkelijke bezorgkosten vergoed als u uw wettelijke recht uitoefent om defecte goederen te annuleren of te weigeren, zoals hieronder beschreven.

Wij betalen alleen de retourkosten en de daaropvolgende herleveringskosten (indien van toepassing) als de retourzending het gevolg is van onze fout of de goederen defect zijn.

 

Retourneert adres 

ProSwimwear

Unit 1, Plum Lane

Bridgwater

Somerset

Ta65HL

United Kingdom

 

Ruilen

Helaas kunnen we geen omruilservice aanbieden. Als je een alternatief artikel wilt, plaats je een nieuwe bestelling en retourneer je het origineel voor een terugbetaling.

 

Wat zijn mijn wettelijke rechten om defecte of verkeerd beschreven goederen te weigeren?

Als de goederen defect zijn of verkeerd zijn beschreven, hebt u op korte termijn het recht om de goederen binnen 30 dagen na levering te weigeren. Als u geen gebruik maakt van dit recht, heeft u recht op reparatie of vervanging van de defecte goederen binnen 12 maanden na aankoop. Als een dergelijke reparatie of vervanging niet toereikend is, hebt u het recht om de goederen af ​​te keuren en een volledige terugbetaling te krijgen.

Alle artikelen die als defect worden geretourneerd, worden door ons retourteam geïnspecteerd op fabricage- of kwaliteitsgebreken. We moeten mogelijk rechtstreeks contact opnemen met de fabrikant om eventuele gevonden fouten te bevestigen, en we zullen u binnen een redelijke termijn via e-mail op de hoogte stellen van eventuele terugbetaling (en). We zullen de aan u verschuldigde terugbetaling zo snel mogelijk verwerken en in elk geval binnen dertig (30) dagen na de dag bevestigen we via e-mail dat u recht heeft op terugbetaling voor defecte goederen.

Artikelen worden beoordeeld op redelijke slijtage in overeenstemming met de instructies voor het onderhoud van de kleding die in onze algemene voorwaarden worden beschreven. Artikelen zullen ook worden geïnspecteerd op veelvoorkomend misbruik en / of verkeerde behandeling door klanten.

Let op: als een artikel als defect aan ons wordt geretourneerd en er na inspectie geen fabricage- of kwaliteitsfout is gevonden, en eventuele schade aan het artikel wordt veroorzaakt door een fout van de klant / misbruik / verkeerde behandeling, dan wordt het artikel geretourneerd. Op uw kosten aan u worden gedaan, worden eventuele kosten die zijn gemaakt om het artikel naar ons te verzenden niet gecrediteerd en vindt er geen restitutie plaats voor het artikel.

 

Promotiemateriaal

Soms bieden we onze klanten gratis een artikel aan onder de voorwaarden van een specialistische actie. ProSwimwear biedt de gratis artikelen te goeder trouw aan, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden als het artikel op enigerlei wijze defect raakt en is niet aansprakelijk voor de vervanging ervan.

Als je een artikel aan ons retourneert, voeg dan eventuele gratis promotieartikelen erbij. We behouden ons het recht voor om een ​​terugbetaling te weigeren als het promotieartikel niet samen met uw in aanmerking komende aankoop wordt geretourneerd.

 

Annulering

Om uw bestelling te annuleren, moet u ons binnen veertien (14) dagen na ontvangst van uw goederen een e-mail sturen naar cancellations@proswimwear.co.uk. Als uw bestelling uit meerdere leveringen bestaat, beginnen de veertien (14) dagen na ontvangst van het laatste deel van uw bestelling.

Alle bestellingen die niet via deze methode zijn geannuleerd, worden behandeld als geretourneerd volgens onze standaard retourprocedure (zie hierboven). Alle perioden die in deze polis worden genoemd, worden verlengd tot de volgende werkdag als ze eindigen op een zaterdag, zondag of feestdag. Dit omvat alle annuleringstermijnen en de termijnen voor het retourneren van goederen, het verstrekken van terugbetalingen, enz.

Let op: Eventuele terugbetalingen, omruilingen of creditnota's worden alleen verstrekt na het succesvol ontvangen van alle geannuleerde producten. We zullen geen restitutie verlenen totdat we uw artikelen hebben teruggekregen.

 

 
© 2021 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.