In het licht van de voortdurende ontwikkelingen over de hele wereld als reactie op COVID-19, breiden we ons retourbeleid verder uit dan de huidige termijn van 30 dagen.

Omdat velen van u niet kunnen reizen, zullen we om veiligheidsredenen de retourzendingen die we in deze moeilijke tijden ontvangen, eren voor elke bestelling die na 1 maart is geplaatst.

 

RETOURNEREN

Als je om welke reden dan ook een artikel aan ons moet retourneren, volg je gewoon de onderstaande stappen om ervoor te zorgen dat je teruggave zo snel mogelijk wordt verwerkt.

 

  • We streven ernaar om alle teruggaven binnen veertien werkdagen te verwerken.
  • Alle goederen die worden geretourneerd moeten vergezeld gaan van een aankoopbewijs en het bestelnummer (s).

  • Goederen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking met alle labels en etiketten bevestigd.

  • Goederen kunnen niet worden geretourneerd nadat ze in het zwembad zijn gebruikt.

  • Je bent welkom om een alternatieve frankeermethode te gebruiken om artikelen te retourneren, maar jij bent verantwoordelijk voor alle verzendkosten of items die verloren zijn gegaan tijdens het transport.

  • Houd er rekening mee dat je verantwoordelijk bent voor de items die worden geretourneerd totdat ze door ons zijn ontvangen. We vragen dat ze veilig worden verpakt en dat je een aantekening maakt van je trackingnummer en bewijs van verzending ontvangt.

 

Retourzendingen voor klanten buiten het Verenigd Koninkrijk

We willen de ervaring van het retourneren van je items zo snel en gemakkelijk mogelijk maken. We hebben een aantal retourlocaties over de hele wereld, dus kies degene die het beste bij je past. Voor internationale retourzendingen wordt internationale 'aangetekend' of 'tracked' frankering aanbevolen in geval van verlies.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het product op de juiste manier wordt verpakt om eventuele schade tijdens het transport te voorkomen. Dergelijke beschadigde artikelen worden naar de klant teruggestuurd en niet terugbetaald.

Je krijgt de volledige teruggave voor de waarde van de geretourneerde goederen; je krijgt geen restitutie voor eventuele verzendkosten (tenzij de teruggestuurde goederen defect zijn) of eventuele belastingen die je op je bestelling hebt betaald, indien van toepassing.

Stap 1: pak je retouren in, vul het retourformulier in dat bij je bestelling hoort en plaats het in je retourpakket.

Stap 2: zorg ervoor dat je artikel goed is verpakt en verzend het naar de meest geschikte locatie uit de onderstaande lijst.

Stap 3: ga lekker zitten en laat de rest aan ons over!

Het is echt zo simpel. Zodra we je retour hebben verwerkt, proberen we je teruggave zo snel mogelijk te voltooien.



 

VK Klantretouren

VK klanten kunnen profiteren van onze GRATIS Royal Mail 48-uursround-optie. Onze door het Verenigd Koninkrijk gevolgde retouren stellen ons in staat om je item op vijf verschillende punten te volgen tijdens zijn reis terug naar ons.

Het proces is simpel:

Stap 1: Verpak het product dat je wilt retourneren, samen met de factuur en een nota waarin wordt uitgelegd welke actie je graag wilt dat door onze retourafdeling wordt voltooid.

Stap 2: Ga naar de Royal Mail-website om je retouretiket te maken https://www.royalmail.com/track-my-return/create/2696

Stap 3: Vul het eenvoudige formulier in om je label te maken

Stap 4: Geen printer? Maak je geen zorgen! Als je het label thuis niet kunt afdrukken, neem je gewoon de e-mail van Royal Mail mee naar het postkantoor op een mobiel apparaat en kunnen ze de streepjescode rechtstreeks vanaf je scherm scannen en het etiket afdrukken!

Dat is het! De rest is aan ons.

 

 

 

EUROPE:

GERMANY:

Ezi Returns - ProSwimwear,

Industriestraße 30

 21394 Kirchgellersen

FRANCE:

Ezi Returns - ProSwimwear

Avenue Jean Jaurès

Bagneres De Luchon

31110

FRANCE

ITALY:

Ezi Returns - ProSwimwear

Via Ezio Vanoni, 5

20037 Paderno Dugnano

Milano

SPAIN:

IMX - ProSwimwear

Calle Diamante 19

P.I. La Ermita

29603 Marbella

Malaga

POLAND:

Retco - Ezi – ProSwimwear

ul. Parzniewska 18 bud 2

Pruszków

05-800

UK:

ProSwimwear

Unit 1 Plum Lane

Bridgwater

Somerset

TA6 5HL

 

 

 

Ruilen

 

Helaas kunnen we geen omruilservice aanbieden. Als je een alternatief artikel wilt, plaats je een nieuwe bestelling en retourneer je het origineel voor een terugbetaling.

 
 

Defecte items

Items die als defect zijn geretourneerd, moeten ter attentie van onze retourneringsafdeling worden verzonden en een korte opmerking bevatten met het bestelnummer en de details van het probleem.

De items worden vervolgens beoordeeld door ons retourteam in samenwerking met de fabrikant.

Als het item als defect wordt beschouwd, zal dit worden vervangen of, in het geval van een verouderd product, een alternatief item worden overeengekomen of op verzoek een terugbetaling worden uitgegeven.

Als het artikel defect is, ontvang je een restitutie voor het product (alleen standaard bezorgkosten).

Let op: dit proces kan enkele weken in beslag nemen zodra goederen zijn ontvangen.s

 

 

Fout verzonden items

Fout verzonden items moeten worden teruggestuurd naar onze retourneringsafdeling. Na ontvangst van het artikel wordt het artikel vervangen, afhankelijk van de voorraad, met het juiste artikel of wordt een terugbetaling uitgevoerd.

Klanten uit het Verenigd Koninkrijk moeten de GRATIS 48-uurs gevolgde verzendprocedure voor retourzendingen gebruiken die hierboven is vermeld.

Internationale klanten moeten contact met ons opnemen als ze een item per vergissing ontvangen, zodat de juiste methode kan worden georganiseerd.

 

 

Promotiemateriaal

 

Soms bieden we onze klanten een item gratis aan onder de voorwaarden van een speciale aanbieding. ProSwimwear biedt de gratis artikelen te goeder trouw aan, maar kan niet aansprakelijk worden gesteld mocht het artikel op enigerlei wijze defect raken en is niet aansprakelijk voor vervanging.

 

Voorwaarden

Stuur alsjeblieft geen items terug via koeriers of postdiensten anders dan die op deze pagina worden beschreven.

 

Houd er rekening mee dat ProSwimwear niet aansprakelijk kan worden gesteld voor de betaling van invoerrechten of belastingen met betrekking tot de teruggave van gekochte artikelen.

Zorg ervoor dat u op de hoogte bent van alle kosten, met name wanneer u koeriers gebruikt, om artikelen naar ProSwimwear te retourneren.

Alle items die aan ProSwimwear worden geretourneerd en die zijn onderworpen aan onbetaalde of uitstaande belastingen en invoerrechten, worden geweigerd. Dit betekent dat ze door de koeriersdienst worden vastgehouden totdat de betaling is ontvangen.

Items die worden vastgehouden door koeriers in afwachting van betaling worden bewaard op een externe locatie waar ProSwimwear geen toegang heeft.

Als belastingen en invoerrechten niet zijn betaald en / of retourzendingen door koeriers worden vastgehouden, kan ProSwimwear uw restitutie niet verwerken.

Retouren die zijn verzonden met vooraf betaalde belastingen en invoerrechten worden geaccepteerd en verwerkt als normaal.

Alle goederen moeten worden teruggestuurd in hun originele verpakking met alle labels op hun plaats. Zwemkleding, zwembrillen of zwemaccessoires die in een zwembad of chloorwater zijn gedragen of gebruikt, kunnen niet worden geretourneerd voor restitutie.

Het is de verantwoordelijkheid van de consument om de geschiktheid en pasvorm van alle items te bepalen voordat het item in een zwembad wordt gebruikt, wat het item onverkoopbaar maakt als het wordt geretourneerd.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het product op de juiste manier wordt verpakt om eventuele schade tijdens het transport te voorkomen. Dergelijke beschadigde artikelen worden.

 

 

 
© 2020 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.