Betaling

Betaling wordt gedaan door onze internationale verkoop facilitatie en vervulling partner, Global-e.

Geaccepteerde betaalmethoden

U kunt betalen met een betaalpas, creditcard of een andere alternatieve betaalmethode die is opgegeven als onderdeel van het afrekenproces. Global-e kan de betaalmethoden op elk gewenst moment wijzigen, maar dit zal geen bestaande bestelling beïnvloeden. De beschikbaarheid van een bepaalde betaalmethode kan afhankelijk zijn van uw geografische locatie.

Betaling

Als u een bestelling plaatst op onze website, dan erkent u dat u: (i) Global-e u via de betaalmethode die u heeft geselecteerd voor uw bestelling en dergelijke andere bedragen die in verband met de bestelling kunnen oplopen, in rekening brengen; (Ii) dat u geldige en actuele informatie voor (a) zelf en (b) indien van toepassing, een andere persoon zal verstrekken, maar alleen als u hiervoor uitdrukkelijk toestemming hebt verkregen; (Iii) dat Global-e gebruik kan maken van gereedschappen, software of diensten van betalingsverwerkers om hun transacties te verwerken; En (iv) als uw betaling niet door Global-e wordt ontvangen voor welke reden dan ook van uw kaartuitgevende instelling, gaat u akkoord met het feit dat u op verzoek alle bedragen op aanvraag betalen en de methode die Global-e redelijk voorschrijft, betaalt.

Valuta

De prijs van producten wordt berekend volgens de wisselkoers tussen de basisvaluta op onze website en de lokale valuta van het land van bestemming op het moment dat u uw bestelling plaatst. Global-e behoudt het recht om dergelijke wisselkoersen regelmatig naar eigen goeddunken bij te werken en u erkent dat dergelijke updates de productprijzen op de Website kunnen beïnvloeden. U wordt in rekening gebracht volgens de geldende wisselkoers op het moment dat u uw bestelling via de website plaatst.

Belastingen

Voor alle niet-Britse bestemmingslanden biedt Global-e u de mogelijkheid om geldige belastingen te betalen, die vervolgens berekend en opgenomen worden in de eindprijs wanneer u een bestelling plaatst via de website. U erkent dat dergelijke belastingen door het verzendbestemmingsland worden vastgesteld en kunnen dus per land verschillen.

De optie om te betalen belastingen is mogelijk niet beschikbaar voor uw verzendingsland en / of uw producten, in welk geval: (a) u erkent dat het bedrag van de belastingen die onder de voorbetaaloptie op de website worden weergegeven slechts een schatting is , En de werkelijke belastingen die door u betaald kunnen zijn, min of meer dan een dergelijke schatting; En (b) u volledig verantwoordelijk bent voor het betalen van alle toepasselijke belastingen rechtstreeks aan de bevoegde autoriteit (en om ze terug te vorderen bij annulering van uw bestelling of het retourneren van producten, voor zover toegestaan in deze voorwaarden) zoals bepaald Door de autoriteiten van het land van verzendbestemming, en Global-e heeft geen aansprakelijkheid of aansprakelijkheid in verband met het voorgaande.

prijzen

Alle prijzen vermeld op www.proswimwear.co.uk zijn inclusief btw tegen actueel tarief indien van toepassing. Wij behouden ons het recht voor om de prijzen zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen. Voor zwaardere artikelen zoals zakken, vinnen en energiedranken reserveren wij de rechten om extra porto tegen kosten in rekening te brengen.

Belastingkosten

Bestellingen uit het Verenigd Koninkrijk zijn onderhevig aan btw. Als we producten naar een adres binnen de Europese Unie sturen, zijn de prijzen ook onderhevig aan btw. Bestellingen die naar een adres buiten de EU zijn verzonden, zijn niet in rekening gebracht BTW, hoewel uw bestelling afhankelijk is van lokale belastingen en rechten bij aankomst in uw land, die worden geheven zodra het pakket uw land bereikt. Eventuele aanvullende kosten voor de uitklaring moeten door u de klant of de ontvanger worden gedragen; We hebben geen controle over deze kosten en kunnen de kosten niet voorspellen. Het douanebeleid varieert van land tot land, dus u moet contact opnemen met uw lokale douanekantoor als u verdere informatie wenst.

Levering

Bestellingen die worden ontvangen na 2 uur worden op de volgende werkdag afgezonden.

Bestellingen geplaatst op een Britse bankvakantie worden verzonden op de volgende werkdag (maandag tot vrijdag).

Europa / Rest van de wereld: (Inc in de VS, Canada, Australië, Zuid-Afrika, enz.) Bestellingen worden behandeld en verzonden via een derde partij, zodra de goederen ons magazijn verlaten, is de levering van uw artikelen nu hun verantwoordelijkheid. Uw verzendkosten worden opgenomen in de prijs die u op de website ziet.

Product beschikbaarheid

Informatie over product beschikbaarheid data zijn schattingen op basis van informatie van onze leveranciers. Deze data kunnen worden gewijzigd en dienen als een gids te worden. Als u een item op een bepaalde datum nodig heeft, dan kunt u contact met ons opnemen om ervoor te zorgen dat uw vereiste item beschikbaar is op de gewenste datum.

Gedeeltelijke Bestellingen

Soms wordt er een item / s op het moment van bestellen op voorraad. Als dit gebeurt, wordt uw bestelling gereserveerd en gehouden bij ProSwimwear, en u wordt gecontacteerd door ons klantenservice team. Zij zullen vragen of u de gedeeltelijke artikelen wilt verzenden, of als u liever wacht tot de volledige bestelling op voorraad is voor verzending. Het hele pakket wordt u verzonden zodra alle producten terugkomen. Als u nog vragen hebt over dit, neem dan contact op met ons klantenservice team.

Clubkorting

We hebben een Club kortingsregeling, evenals een affiliate programma beschikbaar voor ASA geautoriseerde clubs. Voor meer informatie over de voorwaarden kunt u een e-mail sturen naar klaveren@proswimwear.nl of telefonisch contact opnemen met +441278 550640. E-mailadres wordt binnen 24-48 uur van maandag tot vrijdag door een lid van ons team gecontacteerd.

Kledingverzorging

Het moet worden opgemerkt dat Lycra een delicaat materiaal is en het leven is zeer beperkt in gechloreerd water. De sterkte van chemicaliën zal variëren, dus als een hoog chloorgehalte wordt gebruikt, kan dit de Lycra sneller verslechteren. Het kledingstuk dient onmiddellijk na gebruik in koud water te worden gewassen, aangezien chloor de Lycra bij het verlaten blijft beïnvloeden. Vermijd het inpakken van het kostuum in een handdoek en indien mogelijk uw kostuum / pak in een mesh-apparatuur tas waar het kan ademen, is dit de ideale manier om uw pak thuis te vervoeren. Wasmiddelen / shampoo en douchegel laten Lycra snel afbreken, daarom raden wij u aan om niet in je pak te douchen of te wassen. Wij raden aan, de beste manier om uw pak te drogen is om de lucht te drogen van direct zonlicht, en gebruik geen radiatoren of tuimeldroger. Zitten op een ruwe poolzijde kan ook schade aan het materiaal van het pak veroorzaken, dus het is het beste om dit te vermijden. Als u deze gidsen volgt, zult u meer slijtage uit uw pak kunnen krijgen, waardoor u op lange termijn geld kunt besparen.

Juiste Pakken Maat

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de drager op een juiste manier te meten en de fabrikantgroottegids te raadplegen die op de ProSwimwear-website wordt geleverd. Klantenservice is beschikbaar om advies te geven over het sorteren, maar ze kunnen de zwemmer niet zien of hoe de metingen worden genomen. ProSwimwear draagt geen verantwoordelijkheid voor het feit dat het onjuist formaat is. Het is de totale verantwoordelijkheid van de klant voor de grootte die is besteld .

Restitutie

Teruggekeerde artikelen

We streven ernaar om geretourneerde artikelen binnen zeven werkdagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen te retourneren.

Niet op voorraad en terug bestelde artikelen
Als u een product heeft besteld die momenteel op achtervolgorde staat. Als het product uit voorraad is wegens een fout op ons systeem, zal ons klantenservice contact met u opnemen om te zien of er een alternatief item is dat u nodig heeft, of u een volledige terugbetaling voor het item / s biedt.

Foutieve en verloren artikelen 

Zodra een artikel onjuist is of verloren is gegaan volgens ons beleid, wordt de terugbetaling naar ons accountteam gestuurd om binnen zeven werkdagen naar de klant te worden verwerkt.

Promoties

ProSwimwear voert promoties en speciale aanbiedingen door het hele jaar door. Sommige promoties hebben voorwaarden, hoe meer u aanschaft, hoe meer kortingen ontvangt u! Eventuele items die u kunt terugkeren, zullen wij u alleen kunnen terugbetalen voor de korting die u zou hebben betaald.

Garantie

ProSwimwear return afdeling werkt in samenwerking met onze fabrikanten, onze fabrikanten willen op de hoogte worden gesteld van producten die als defect beschouwd worden; Daarom worden alle artikelen die als defect zijn teruggestuurd, teruggestuurd naar de fabrikant. Zodra de fabrikant en onze retourafdeling zijn overeengekomen dat het product defect is, dan kan het product worden vervangen of gecrediteerd. ProSwimwear tracht dit zo snel mogelijk te verwerken, afhankelijk van de tijdschema's van de fabrikant. Echter, als het item als defect wordt geacht, door de klant te behandelen of eerlijk te dragen, dan wordt het artikel teruggestuurd aan de klant en geen vervanging of teruggave uitgegeven.

Privacybeleid

ProSwimwear geeft de informatie van de kopers niet aan derden, anders dan wanneer de bestelgegevens worden verwerkt via een van de veilige betaalgateways. In dit geval zal de derde geen van de gegevens aan een andere derde bekendmaken.
Cookies worden gebruikt op deze winkel om de inhoud van uw winkelmandje bij te houden. Ze worden ook gebruikt nadat u als onderdeel van dat proces bent aangemeld. U kunt cookies uitschakelen in uw browser door naar 'Tools' te gaan Internet opties | Privacy 'en selecteer om cookies te blokkeren. Als u cookies uitzet, kunt u geen orders plaatsen of profiteren van de andere functies die cookies gebruiken. Gegevens verzameld door deze site zijn gebruikt om:
een. Neem en volg klantorders
b. Beheer en verbeter de site en service
c. Geef alleen informatie aan derden voor leveringsdoeleinden

klanten-reviews

U kunt contact opnemen met een review website namens Proswimwear om uw bestelling te beoordelen. Proswimwear gebruikt momenteel Trusted Shops, die per e-mail een recensieverzoek verzendt over de mogelijkheid om een klantenbeoordeling in te dienen.

Komt terug

Voor meer informatie over onze retourprocedure voor zowel Britse als internationale orders, klik hier .

Alle retourneren moeten vergezeld gaan van aankoopbewijs en het ordernummer.

Britse klanten zouden het gratis 48-uurspostkaartje op de voorzijde van de factuur moeten gebruiken. Er zijn geen kosten om items te retourneren met deze methode.

Voor internationale retourneren wordt internationaal ondertekend voor porto aanbevolen bij verlies.

Internationale klanten kunnen hun bestellingen op eigen kosten terugsturen via hun favoriete vervoerder.

Alle retourzendingen moeten teruggestuurd worden in hun originele verpakking met alle tags in zijn plaats.

Alle items die in een zwembad zijn gedragen of gebruikt, of blootgesteld zijn aan gechloreerd water, kunnen niet teruggestuurd worden voor een terugbetaling.

Het is de verantwoordelijkheid van de consument om de geschiktheid en geschiktheid van alle items te bepalen voordat u het item in een zwembad gebruikt, en het object onverkoopbaar maakt indien u het terugstuurt.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het product voldoende verpakt is om eventuele beschadigingen tijdens de doorvoer te vermijden. Zodra de goederen beschadigd zijn, worden deze teruggestuurd aan de klant en niet terugbetaald.

Soms bieden we onze klanten gratis een artikel aan in de vorm van een gespecialiseerde promotie. ProSwimwear biedt de gratis artikelen in goede trouw, maar kan niet aansprakelijk gesteld worden indien het item in elk geval defect wordt en zal niet aansprakelijk worden gesteld voor de vervanging ervan.

Foutieve items

Items die als defect zijn teruggestuurd, dienen onder de aandacht van onze retourafdeling te worden gestuurd en een korte notitie inclusief het ordernummer en de details van het probleem.

Het object (en) wordt dan beoordeeld door ons retourteam in samenwerking met de fabrikant.

Mocht het item foutief worden beschouwd, dan wordt dit vervangen of in het geval van een verouderd product, wordt een alternatief onderdeel afgesproken of wordt er een terugbetaling uitgereikt indien dit wordt gevraagd.

Als het artikel defect is, ontvangt u een terugbetaling en vergoeding voor verzendkosten (alleen standaard verzendkosten).

Items verzonden fout

Items die per ongeluk zijn ontvangen, dienen teruggestuurd te worden naar onze retourafdeling. Bij ontvangst van het artikel wordt het artikel vervangen, onder voorbehoud van voorraad, met de juiste en wordt een teruggave gegeven.

Britse klanten zouden het gratis 48-uurspostkaartje op de voorzijde van de factuur moeten gebruiken.

Internationale klanten worden vergoed voor eventuele redelijke verzendkosten.

wetsuits

Let op, alle artikelen worden gecontroleerd voordat we ons magazijn verlaten. Wij behouden ons het recht voor om een uitwisseling of restitutie te weigeren indien het product schade heeft geleden terwijl u in het bezit bent vanwege misbruik. Wij accepteren geen retourneren op artikelen die slijtage / gebruik tonen, zonder hun oorspronkelijke verpakking, of zonder bijgevoegde labels.

uitwisselingen

Helaas kunnen wij geen wisselkantoor aanbieden. Als u een alternatief item nodig hebt, dan plaats dan een nieuwe bestelling en retourneren het origineel.

Retourneren Label

Houd er rekening mee dat alle klanten in het Verenigd Koninkrijk een gratis 48-uurs tracked Royal Mail Post Retour-etiket ontvangen, die ook gebruikt kunnen worden om defecte producten en producten te verzenden die fout zijn verzonden. Wij nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor het verloren of missen van items in de post.

Als u een artikel terugbetaalt voor een terugbetaling en u gebruik maakt van het Britse retournetje, worden er geen kosten in rekening gebracht.

Retourneren Adres

Ezi Returns - ProSwimwear

Industriestraße 30

21394 Kirchgellersen

Deutschland

Als we veel retouren ontvangen, kan het maximaal 28 dagen duren voordat de teruggaven zijn verwerkt

Veilig bestellen

Alle voorzorgsmaatregelen zijn genomen om ervoor te zorgen dat transacties veilig zijn, hoewel ProSwimwear niet aansprakelijk kan worden gesteld voor eventuele schending van de beveiliging.

Alle online bestellingen worden automatisch verwerkt vanaf uw online bestelde gegevens.

Om ons te helpen voorkomen fraude, kunnen bestellingen van £ 200 GB pond of meer een vaste telefoonnummer vereisen. Kaartfraude is onwettig en de daders worden vervolgd.

Annuleringen (EU-landen)

U heeft het recht om te annuleren (in het kader van de Richtlijn consumentenrechten 2011/83 zoals geïmplementeerd in de toepasselijke EU-lidstaat ("CRD")), geheel of gedeeltelijk van uw contract, te allen tijde tot 14 kalenderdagen na de dag waarop u Ontvang de goederen of diensten die u heeft besteld.

Eventuele betaalde bezorgkosten worden bij uw terugbetaling opgenomen wanneer we alle (niet deel) van uw bestelling hebben ontvangen. Let op: de terugbetaling van de bezorgkosten is ter waarde van de standaardlevering. ProSwimwear of Global-e zal uw terugbetaling verwerken met 14 dagen na ontvangst van de producten naar het opgegeven adres. U moet de goederen redelijk in acht nemen terwijl u in uw bezit bent en ze moeten teruggestuurd worden voordat we uw terugbetaling kunnen afgeven.

Als u een product of dienst wilt annuleren die u van ons heeft besteld, dan kunt u zich ervan bewust zijn van de volgende voorwaarden die van toepassing zijn:

• Toepasselijkheid van opzeggingsrechten: Wettelijke rechten van annulering onder het CRD beschikbaar voor Britse of EU-consumenten zijn niet van toepassing op bepaalde producten en diensten. Bijvoorbeeld, om orders, gepersonaliseerde artikelen of producten met een hygiëneafdichting te meten waar de zegel is gebroken.

• Beschadigde of onjuist geleverde producten: U dient alle producten die u ontvangt tegen uw bestelling te controleren. Als de producten die u ontvangt beschadigd of onjuist worden geleverd bij levering, moet u de details van eventuele schade of fout in de levering op de leveringsdocument opgeven of als u de artikelen niet kunt ontvangen bij ontvangst, moet u ons op de hoogte stellen (per post, telefoon Of alleen e-mail) binnen een redelijke termijn. U moet de producten zo spoedig mogelijk naar ons terugsturen nadat u ons heeft opgemerkt dat de producten beschadigd zijn of onjuist zijn geleverd.

• In geval van beschadigde of onjuist geleverde goederen, bieden we u een restitutie. Eventuele restituties die door ons zijn verstrekt, worden gedaan op de door u opgegeven debit / creditcard rekening, en zijn onderhevig aan ons recht om bedragen te retourneren voor producten die beschadigd zijn bij retourzending.

• Schade tijdens de terugkeer van producten: Als u ervoor kiest om producten naar ons te retourneren, zijn wij niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging tijdens de doorvoer. Daarom raden we u aan om een opgenomen bezorgservice te gebruiken. Als teruggekeerde producten verloren gaan of beschadigd zijn tijdens het doorvoeren, behouden wij ons het recht om u te betalen (of niet terug te betalen van bedragen die aan) zijn te wijten aan verlies of schade.

• Andere geannuleerde producten: Als u producten wilt annuleren die niet beschadigd of onjuist zijn geleverd, moet u dit binnen 14 kalenderdagen de dag nadat u de goederen of diensten conform de CRD of zo snel mogelijk heeft ontvangen, hierover informeren. . U moet redelijk voorzichtig zijn met de producten die u wilt annuleren. Producten moeten teruggestuurd worden in of met hun originele verpakking.

Dit is niet bedoeld als een volledige verklaring van al uw rechten onder de CRD.

Bel +441278 550 640 om te annuleren of e-mailen   helpen@proswimwear.nl

WEEE regelgeving:

De richtlijn afvalstoffen elektrische en elektronische apparatuur (WEEE) is nu het Britse recht. De wetgeving streeft ernaar de producenten te betalen voor de inzameling, behandeling en terugwinning van afgewerkte elektrische apparatuur. De regelgeving betekent ook dat leveranciers van apparatuur zoals high street winkels en internetverkopers moeten de consument de mogelijkheid krijgen om hun afvalapparatuur gratis te retourneren.

Het aantal AEEA dat we weggooien neemt jaarlijks met ongeveer 5% toe, waardoor het de snelst groeiende afvalstroom in het Verenigd Koninkrijk is.

• Recycling vermindert de milieu- en gezondheidsrisico's bij het versturen van elektrische goederen naar stortplaatsen.

ProSwimwear Ltd is verplicht krachtens deze verordeningen onze klanten gratis terug te bestellen van hun WEEE op dezelfde manier als zij een nieuw elektrisch of elektronisch product van ons kopen.

Klanten moeten hun soortgelijke WEEE-artikel binnen 30 dagen na aankoop van hun nieuwe artikel terug bezorgen.

ProSwimwear Ltd,
Hoofdstuk 1,
Plum Lane,
Dunwear,
Bridgewater,
Somerset,
TA6 5HL,
Verenigd Koningkrijk

In het kader van de WEEE-voorschriften moeten alle nieuwe elektrische goederen nu worden gemarkeerd met het symbool van de uitgestrekte vuilnisbak, die wordt aangetoond dat zij na 13 augustus 2005 zijn geproduceerd en apart verwijderd dienen te worden van normaal huishoudelijk afval, zodat ze gerecycleerd kunnen worden.

MERKMERK

Proswimwear is een geregistreerd handelsmerk van en wordt gebruikt onder licentie van Proswimwear Ltd.

U mag ons handelsmerk niet gebruiken zonder onze toestemming.

© 2018 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.